Toimitus- ja maksuehdot
Käyttöehdot
TOIMITUSEHDOT
Yleistä
Upupu, y-tunnus: 3442455-7, ylläpitämä verkkokauppa, osoite: Upupu, Juorumäenkuja 1 D 65, 00910 Helsinki; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomen aluelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta veloitettavat toimituskulut ovat alle 60€ ostoksissa 6,90€ ja yli 60€ ostoksissa toimitus on aina ilmainen. Riippumatta itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) tai toimitustavasta ja se lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme vain virallisia ja aitoja lisenssituotteita.
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimimme tavaroiden suoratoimitus periaatteella, Eurooppalaisten tukkuliikkeiden ja yhteistyökumppaneidemme kanssa ja täten toimitamme ison osan tuotteistamme suoraan Euroopan varastoiltamme. Tällä tavalla pystymme tarjoamaan mahdollisimman laajan tuotevalikoiman kilpailukykyiseen hintaan asiakkaillemme. Käyttämällä vain Eurooppalaisia yhteistyökumppaneita varmistamme, että kaikki tuotteemme ovat EU-standardien mukaisia, eikä asiakkaamme joudu taistelemaan tullimaksujen kanssa.
Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on useita varastoja ympäri Eurooppaa. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa saatetaan lähettää yhdeltä varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme kuitenkin aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti.
Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, tähän kuluu aikaa keskimäärin 0-3 arkipäivää. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat niistä jokaisesta erillisen toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa logistiikkakumppaneidemme lähetysten seurantapalvelussa.
Täältä pääset seuraamaan paketin toimitusta toimittamallamme seurantatunnuksella: https://www.postnord.fi/seuranta/
Käsittelyaika
Tilaukset käsitellään 0-3 arkipäivän kuluessa
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 4 - 10 arkipäivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Jos tuote palautetaan valmistusvirheen, kuljetuksessa rikkoontumisen tai muun virheen takia, tällöin Upupu on vastuussa palautuskuluista.
Ehjän ja virheettömän tuotteen palautus on suoritettava seurantakoodin sisältämällä lähetyksellä, jonka kustannukset asiakas on velvollinen hoitamaan. Palautus onnistuu Postnordin kautta, toimitamme palautustarran sähköpostiin, joka pitää tulostaa ja kiinnittää pakettiin.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä aina ennen tuotteen palauttamista.
upupu.info@gmail.com
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja asianmukaisesti takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava virjhettömän tuotteen palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat samalla maksutavalla kuin maksoit tilauksen viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Upupu
Juorumäenkuja 1 D 65, 00910 Helsinki
Finland
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse:
upupu.info@gmail.com
Palautusten- ja reklamaatioiden käsittely
Upupu vastaa kaikista mahdollisista reklamaatioiden ja palautusten käsittelyistä, ei tuotteen lähettäjä.
Vastuunrajoitus
Upupu.fi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).